Intresserad? Maila [email protected]

Skoletter i svart skinn (inte äkta tror jag)

Storlek:
37
Har använts ca: 1 ggr
Från butik: Din sko
Används inte längre för att: För höga för mig!
Ursprungspris: 380 kr
Mitt pris: 200 kr


Sålda!




Gröna ballerinas med sött spänne

Storlek:
37
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: Skopunkten
Används inte längre för att: Nja, inte min stil.
Ursprungspris: runt 259 kr
Mitt pris: 90 kr




Blommiga skor med liten klack

Storlek:
37 (men är mer som en 38 i storleken)
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: H&M
Används inte längre för att: Dom är för stora.
Ursprungspris: 129 kr
Mitt pris: 40 kr




Röda ballerinas med rosett

Storlek:
37
Har använts ca: 1-2 ggr
Från butik: Wedins
Används inte längre för att: Jag vet inte ;o
Ursprungspris: 599 kr
Mitt pris: 250 kr




Vita pumps i skinn med lagom klack

Storlek:
36
Har använts ca: 1 ggr
Från butik: Din sko
Används inte längre för att: För små
Ursprungspris: 480 kr
Mitt pris: 170 kr




Finskor i ljusblå metallic

Storlek:
37
Har använts ca: 1 ggr
Från butik: Åkes skor
Används inte längre för att: Jag gillar inte att visa tårna i skor 8)
Ursprungspris: 598 kr
Mitt pris: 150 kr




Guldiga ballerinas i skinnimitation och svarta ballerinas i svart lack

Storlek:
36 båda två men är mer som 37/38!
Har använts ca: 1 ggr/var
Från butik: KappAhl, haha
Används inte längre för att: Dom är lite för stora :/
Ursprungspris: 129 kr/st
Mitt pris: 40 kr/st




Quiltade skor med fin kedje-detalj

Storlek:
37
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: Skopunkten
Används inte längre för att: I don't really know.
Ursprungspris: 279 kr eller nåt sånt
Mitt pris: 120 kr



Allting är pris + frakt.

Frågor om betalning osv? Maila :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

söta skor! tyvärr är det så att jag har lite för mkt skor just nu för att köpa ett par extra, men det är ju bloppis så.. :p nå, får fundera på det.

2008-07-23 @ 12:32:19
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0