Intresserad? Maila mig på [email protected]

Superfin klänning i lite grekisk stil (?) med en aning transparent tryck där bak vid skuldrorna. Verkligen jättefin IRL!
Storlek:
S
Har använts ca: 0 ggr
Från butik: Carlings
Används inte längre för att: Jag tycker inte den passar mig. Det är så himla synd för den är så himla fin :( Den kräver en ny ägare som använder den med måtta. I can't stand att se den hänga där dag ut och dag in i garderoben :(
Ursprungspris: 299 kr
Mitt pris: 150 kr




Linne med snygg brottar-rygg och fina silver detaljer på axelband och motiv
Storlek:
S/M
Har använts ca: 6-7 ggr
Från butik: Nån butik i Spanien. En RIKTIG butik alltså, inte typ one-size/turist grej...
Används inte längre för att: Jag har tröttnat på det. Det har legat i garderoben för länge nu..
Ursprungspris: typ 149 kr
Mitt pris: 50 kr

SÅLD




Ribbat linne med superfin rosett-detalj på ena axelbandet
Storlek:
S
Har använts ca: 3-4 ggr
Från butik: Carlings
Används inte längre för att: Jag passar inte i deeeeen
Ursprungspris: 199 kr
Mitt pris: 80 kr




Härlig tunika i superskönt tyg!
Storlek:
34-36 (osäker)
Har använts ca: 4 ggr
Från butik: Gina Tricot
Används inte längre för att: Jag tycker inte jag passar i grått :O Men den är så otroligt skön :/
Ursprungspris: 169 kr typ
Mitt pris: 80 kr





Färgstarkt nätt linne med söta detaljer
Storlek:
S
Har använts ca: 0 ggr
Från butik: H&M, det var nån speciell designer-grej ;s
Används inte längre för att: Tycker inte att den passar mig.
Ursprungspris: 98 kr
Mitt pris: 25 kr




Fina party-linnen i silver och guld. Sitter superskönt :)
Storlek: S
Har använts ca: det silvriga, 3-4 ggr och det guldiga, 1-2 ggr
Från butik: H&M
Används inte längre för att: Vet inte.. Otroligt sköna är dom och så men ja, dom bara ligger i garderoben :/
Ursprungspris: 98-129 kr nånting/st
Mitt pris: 50 kr/st






Superfint linne med fina sidenbands-detaljer på bröstet
Storlek:
S
Har använts ca: 5-6 ggr
Från butik: H&M i Finland
Används inte längre för att: Jag vet inte :( Jag älskar det! Men jag använder det aldrig bara... :/ 
Ursprungspris: 149 kr kanske.. ?
Mitt pris: 80 kr





Fin blommig kjol i underbara färger 
Storlek: S
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: BikBok
Används inte längre för att: För liten 
Ca ursprungspris: 299 kr (kan ha varit 399 kr)
Mitt pris: 100 kr


Såld!



Kjol i fint tyg med lite ballongstyle
Storlek: S (väldigt stretchig så den passar större också)
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: JC
Används inte längre för att: Tycker inte att jag passar i den 
Ca ursprungspris: 299 kr
Mitt pris: 100 kr





Chinos-liknande byxor i fin kortare modell med beiga ränder
Storlek:
S
Har använts ca: 2 ggr
Från butik: JC
Används inte längre för att: Har legat oanvända så himla länge, vilket dom inte alls förtjänar!
Ursprungspris: 499
Mitt pris: 200 kr





T-shirt med snyggt tryck
Storlek: S
Har använts ca: 3-4 ggr
Från butik: Gina Tricot
Används inte längre för att: Ingen aning... Den vill ut i det fria!
Ursprungspris: 99 kr
Mitt pris: 25 kr

Såld!





T-shirt med gitarrer
Storlek:
S
Har använts ca: 4-5 ggr
Från butik: JC
Används inte längre för att: Vet inte faktiskt...
Ursprungspris: 129 kr
Mitt pris: 40 kr


Såld!





T-shirt med text
Storlek: S
Har använts ca: 1 ggr
Från butik: Seinfield, Spanien
Används inte längre för att: Vet inte. Den ligger bara i garderoben :( 
Ursprungspris: 199 kr
Mitt pris: 70 kr

Såld!




Lång, långärmad tröja i skönt tyg
Storlek: S
Har använts ca: 0 ggr
Från butik: Gina Tricot
Används inte längre för att: Jag passar inte i den tycker jag.
Ursprungspris: 149 kr eller nåt sånt
Mitt pris: 50 kr


Såld!





Linne i fin modell. Kors-ringning där bak.
Storlek: 36
Har använts ca: 0 ggr
Från butik: Ellos.com
Används inte längre för att: Ingen aning. Ligger bara i garderoben.
Ursprungspris: 129 kr
Mitt pris: 40 kr






Allt är pris + frakt.
Frågor angående betalning osv? Maila!
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: vibbe

2008-07-07 @ 01:19:01
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: vibbe

(förra kommentaren blev fel -.- ..)





JAG ÄLSKAR DOM DÄRA PARTYLINNENA .. dom är sååå söta!!!! hihih :) kul med en bloppis hörrö! :]

2008-07-07 @ 01:19:37
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, va fina kläder ;'o ja blir helt ställd :'o ! Linnet, de vita med rossetten!! Och nån tröja där med tryck. Sen den långa! Oh, om ja endå va lite smalare.

2008-07-07 @ 01:44:42
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: Chrissy

alltså kläderna är mkt snyggare på än på galgen ;o du bär upp dem snyggt ;) haha jag tänkte på en sak, när du skriver "jag tycker inte att den passar mig" märker du inte det i affären eller vill du så gärna ha sakerna och tänker typ "amen jag ändrar mig säkert när jag använt den några gånger"? haha o så tänkte jag på en annan grej, du harinte använt kläderna så ofta ;o det måste innebära att din garderob är huge! min garderob är oxå huge fast man använder ju inte allt liksom så nu kom jag på det.. HAHAHAHA, btw, min favorit är den där gråa tunikan, I LOVE GRÅTT och den satt så fint. hihih puss!!

2008-07-07 @ 10:47:21
URL: http://christiine.blogg.se/
Postat av: Martina

Ååååh vilka fina kläder :o

Den långa gråa och det glittriga partylinnet och så var det någon tröja med tryck på också, dom fastnade jag för aaaaalldeles för mycket.

Och hörrödu , du passar ju helt strålande i den gråa ja den långa du vet. :D:D

2008-07-07 @ 12:59:29
URL: http://martinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0